duminică, 24 februarie 2013

Umor cazon (3)

- Domnule sergent, dacă un soldat îi zice superiorului că e tâmpit, păţeşte ceva?
- Este pedepsit pentru insultă.
- Dar dacă numai o gândeşte?
- Atunci nu e pedepsit, pentru că nu se poate dovedi că şi-a insultat superiorul.
- Ei bine, în momentul acesta, eu asta gândesc!


Generalul se arătă foarte mulţumit de mâncarea de la popota soldaţilor:
- Drept să vă spun, de foarte multă vreme nu am mai gustat ceva atât de bun.
- Nici noi, să trăiţi, domnule general! răspunseră soldaţii.


- De ce nu saluţi, soldat? întrebă colonelul vexat.
- Ştiţi, noi acum am venit şi încă nu ne-a făcut nimeni cunoştinţă...


- La ce armă ai vrea să fii repartizat? este întrebat un tânăr la recrutare.
- La marină.
- Ştii să înoţi?
- De ce? Nu mai avem nave?


- Ce fel de soţ să-mi aleg, mamă?
- Draga mea, cel mai bine e să te căsătoreşti cu un militar. Dimineaţa îşi face patul, ştie să spele şi să calce, îşi coase ciorapii şi nasturii, ştie să gătească, dar cel mai important e că ştie să execute ordinele superiorului...

4 comentarii:

  1. Haioase foc! :))
    Mă întreb dacă a scăpat vreo categorie socială "creativităţii" românilor...?
    Duminică plăcută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @anastasia ana:
      O duminică plăcută şi liniştită ţie, dar şi celor care ţi-s dragi!
      După cum bine se vede, începi să devii o amazoană care se încumetă nu numai să viziteze, ci şi să comenteze pe acest site, care e destinat, aşa cum am precizat chiar de la începutul lui, în primul rând, celor care simt şi gândesc ostăşeşte! Şi abia apoi, tuturor! :)
      Nu pot decât să te felicit, să-ţi mărturisesc faptul că mă bucură vizitele tale (sper să fie cât mai multe, iar eu mă voi strădui să le merit!) şi să-ţi urez toate cele bune!

      Ștergere
  2. După ce am citit ultima „fabulă„, am înțeles că ieri, de Dragobete, te-ai cam dat mare..( și tare)

    RăspundețiȘtergere

Oricine poate comenta.
Reamintesc totuşi ce a spus Socrate: Vorbeşte ca să te cunosc.