joi, 18 iulie 2013

Umor cazon (7)

- Băieţi, le spune colonelul, în unitatea mea nu doresc să am decât voluntari care s-au înrolat de bună voie în trupele de comando. Totuşi, dacă cineva vrea să ne părăsească, fără supărare, să facă trei paşi înainte. Însă, pe primul care iese din front, îl împuşc pe loc!



- De ce nu ai înmânat mesajul comandantului companiei din flancul stâng al batalionului? este întrebat curierul.
- Domnule maior, am încercat, şi credeţi-mă, am făcut tot ce-am putut.
- Ai făcut tot ce-ai putut? N-ai făcut nimic şi dacă ştiam că trimit un dobitoc, mai bine mă duceam eu.
- Locotenente, zice căpitanul, oamenii sunt obosiţi după atâta marş. Ia du-te să vezi de ce afurisitul acela de toboşar nu-şi face datoria, ca oamenii să mărşăluiască în cadenţă?
- Dom' căpitan, permiteţi să raportez! Toboşarul nu poate să bată toba deoarece are ascunse în ea două raţe şi un curcan pentru cina dumneavoastră.
- Un curcan? Şi de ce n-a spus tâmpitul că are motive serioase ca să fie scutit de a se deplasa în coloană?


"În aceste momente de bucurie, când vedem că eforturile noastre au fost încununate cu finalizarea acestei legi deosebit de importante pentru noi toţi, apreciem că se cuvine să mulţumim, cu respect, Preşedintelui României, domnului Traian BĂSESCU, pentru înţelegerea de care a dat dovadă faţă de problemele militarilor în rezervă şi în retragere , să reiterăm mulţumirile noastre domnului prim-ministru Victor PONTA pentru înţelegerea şi pentru apropierea sa faţă de pensionarii militari, domnului viceprim-ministru Gabriel OPREA, care a fost alături de noi de la început, s-a implicat total și permanent și a făcut eforturi susținute pentru a ne ajuta în restabilirea drepturilor noastre, domnului Ion MOCIOALCĂ, preşedintele Comisiei pentru apărare, siguranţă naţională şi ordine publică din Camera deputaţilor, care a avut o contribuție deosebită în promovarea acestei legi la toate comisiile şi la cele două camere ale Parlamentului României, cât şi senatorilor şi deputaţilor care au semnat proiectul iniţial al legii. Mulţumim domnului Mircea DUŞA, ministrul apărării naţionale, domnului George MAIOR, directorul S.R.I., domnului Radu STROE, ministrul afacerilor interne şi celorlalţi demnitari implicaţi în această acţiune, fără contribuţia şi înţelegerea cărora revenirea pensiilor militarilor la cuantumul din decembrie 2010 ar fi fost mult întârziată."
(extras din Comunicatul nr.21 din 17.07.2013 al Biroului Permanent Central al A.N.C.M.R.R. „Alexandru Ioan Cuza”)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Oricine poate comenta.
Reamintesc totuşi ce a spus Socrate: Vorbeşte ca să te cunosc.