duminică, 22 septembrie 2013

420 de ani de la urcarea pe tronul Ţării Româneşti a celui mai Viteaz Român, MIHAI

Ştiaţi că, 
în săptămâna pe care o încheiem, s-au împlinit 420 de ani de la urcarea pe tronul Ţării Româneşti a lui MIHAI VITEAZUL?
Vă spun sincer că nici eu nu ştiam, dar aseară, trecând prin Piaţa Tricolorului din centrul municipiului Târgovişte, am aflat!
Şi nu numai atât, dar am asistat şi la un spectacol extraordinar, susţinut de mai mari sau mai mici artişti români (când spun mici, mă refer la vârstă), dar toţi deosebiţi, vrednici ambasadori şi voievozi ai neegalatului cântec popular românesc. Aseară, la aniversarea a 420 de ani de la urcarea pe tronul Ţării Româneşti a marelui voievod şi domn, Mihai Viteazul, în Piaţa Tricolorului din Târgovişte s-a cântat, s-a jucat şi s-a simţit româneşte. 
M-am simţit norocos că am trecut prin acel loc şi bucuros că, în ciuda faptului că m-am născut lipovean, sunt român şi simt româneşte.










                                                                                                     foto ifim

2 comentarii:

  1. Este o zi importanta, trebuie tinuta minte. Numai bine, Odorica

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vă mulţumesc pentru vizită şi comentariu!
      Dar vă admir şi pentru curaj, ţinând cont că acest loc este "bântuit" de militari!
      Toate cele bune!

      Ștergere

Oricine poate comenta.
Reamintesc totuşi ce a spus Socrate: Vorbeşte ca să te cunosc.