miercuri, 5 martie 2014

Câţiva din prietenii mei, mai speciali...

Marius Harabagiu

Părintele Mihail

Între Marius Bălaşa şi Marian Stroe

Gl.bg.(r) Pavel Babeu - Comandantul unităţii 01303 între 1980-1984

Cristian Oniţoiu, colegul meu de bancă din LMDC, 1975-1978

Col. Adrian Lescan, Comandantul meu cât am fost Cdt. B.1Tc.

Col. Constantin Dascălu, Locţiitorul Cdt.Bg.1Mc.Trt.

Georgel Duţă


Doamna Ivanov

Între Vasile Giura şi Marius Harabagiu

Cornel Florea

Mircea Suciu şi Ilie Mihai

Petru Pah şi Mircea Suciu

Col.prof.mil.dr. Gheorghe Pavel

Col.prof.mil.dr. Laurenţiu Duţescu

Cei mai buni ochitori

Gheorghe Toma (zis şi Tomiţă)

Eu, la UNAp, între Silvia şi Ana-Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Oricine poate comenta.
Reamintesc totuşi ce a spus Socrate: Vorbeşte ca să te cunosc.