luni, 10 martie 2014

Dunărea la Galaţi






6 comentarii:

  1. Va salut cu respect . Ce coincidenta !!!!!!!!!!!! Chiar sunteti in Galati ? M-as bucura tare mult sa va vad. Ma numesc Dan Grasu si ati fost primul meu Cdt.Cp. la Medgidia dupa ce am absolvit scoala in 86. Eu sunt in rezerva si locuiesc in Galati.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bun venit la tROfi! :)
      Dan Grasu, îmi amintesc de tine, cum să nu?! Colegii te strigau după nume, adică "Grasule" şi nu "Dane".
      Din păcate, nu sunt la Galaţi. Pozele sunt mai vechi, de acum 10 ani. Dar când voi avea drum pe acolo, o să te caut. În multe din "povestioarele" mele, pe care le găseşti aici, la "ifim" http://yfim.blogspot.com/ sau pe "Rezervistul" http://rezervistul.blogspot.com/, acţiunea se petrece la Medgidia, eroii fiind voi, foştii mei subordonaţi.
      Multe întâmplări le-am uitat şi m-aş bucura dacă cineva mi le-ar aduce aminte.
      Acum locuiesc în Târgovişte.
      Mă bucur că ai trecut pe aici şi-ţi doresc toate cele bune!

      Ștergere
    2. Pozele sunt de acum 10 ani ?
      Dar de acum 29 de ani nu aveti (1985) din Murgeni
      Sau poza cind stai pe scaun si cu un trandafir in mina.(in fiecare seara sa privesti stelele si sa stii ca ma gindesc la tine) seara de seara.

      Ștergere
  2. SUNTETI DIN MURGENI SI NASCUT IN DATA DE 13.06.1966 D-LE DAN GRASU ASTEPT RASPUNS AICI PE SAITUL ACESTA

    RăspundețiȘtergere
  3. Lucrurile mici pe care le facem si le spunem au mare importanta in timp ce noi ne urmam calea si destinul. Un gest frumos poate sa ia povara umerilor obositi pe drum de ani de zile. O vorba buna poate indulci inima precum o ploaie de vara peste florile insetate. Cata bucurie tasneste deodata din lucrurile mici si simple,(citeva fotografii de la virsta de 19 ani) deci simplu, dar din suflet LA MULTI ANI! nu te voi uita niciodata DANUT.

    RăspundețiȘtergere
  4. In vara asta am trecut prin oraselul tau.
    Chiar pe strada ta
    Tu nu ai lasat nici un mesaj.de ce

    RăspundețiȘtergere

Oricine poate comenta.
Reamintesc totuşi ce a spus Socrate: Vorbeşte ca să te cunosc.