miercuri, 9 aprilie 2014

tROfi, 55

Într-un studiu făcut de cercetătorii britanici şi publicat anul trecut, referitor la vârstele când oamenii sunt cei mai fericiţi, atingând cel mai înalt nivel de satisfacţie în viaţă, se arată că acestea ar fi cam la 23 şi 69 de ani.
Potrivit autorilor studiului, după vârsta de 23 de ani, nivelul de fericire cunoaşte un declin care continuă până în jurul vârstei de 50 de ani. Apoi, după 55 de ani, curba fericirii începe din nou să crească, urmând o traiectorie ascendentă, marcată de un nou vârf la vârsta de 69 de ani, şi începe din nou să scadă după împlinirea vârstei de 75 de ani.
Pentru mine, acesta este un rezultat optimist, având în vedere că astăzi am împlinit 55 de ani.
Deci, sunt îndreptăţit să cred şi să sper că de mâine, mă aşteaptă 20 de ani de fericire!


2 comentarii:

  1. La Multi Ani domnule colonel Trofimov va bucurati de viata si de familie, sa fiti cu totii sanatosi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc frumos pentru urări şi sper să trăiesc şi eu atât cât să văd o
      Armată Română adevărată şi respectată. Mă bucur să am prieteni tineri
      care, chiar dacă nu sunt militari, respectă armata, sunt preocupaţi de
      ridicarea prestigiului şi înzestrarea ei, şi mai ales, iubesc România.
      Toate cele bune, George!

      Ștergere

Oricine poate comenta.
Reamintesc totuşi ce a spus Socrate: Vorbeşte ca să te cunosc.