duminică, 1 februarie 2015

tROfi, tanchist sau cercetaş?

Ştiţi cu toţii, desigur, că am fost
ultimul comandant al Batalionului 1 Tancuri "Vlad Ţepeş".
Nu vreau să vă mai plictisesc cu acest subiect.
Dar iată-mă în nişte poze cu cercetaşii din Brăila,
în unitatea care imediat, după desfiinţarea celei mai tari uniţăţi de tancuri din România,
a primit denumirea "Vlad Ţepeş".









Un comentariu:

  1. Dupa terminarea liceului mi-as dori extrem de mult sa devin tanchist. Totusi, nu stiu care sunt criteriile si cunostiintele de care am nevoie. Profilul liceului meu este de stiinte sociale, asadar nu mai studiez matematica sau fizica. Am sanse sa devin tanchist ? Multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere

Oricine poate comenta.
Reamintesc totuşi ce a spus Socrate: Vorbeşte ca să te cunosc.