sâmbătă, 14 martie 2015

tROfi indignat

Întâmplarea a făcut să-mi arunc privirea peste un articol apărut în urmă cu un an unde îmi exprimam dezacordul pentru dezarmarea haotică la care am fost supuși și atrăgeam atenția asupra unui potențial pericol, care acum pare eminent. Mi-am aruncat privirea asupra comentariilor și acestui fapt se datorează această intervenție. Este normal să fii, sau să nu fii de acord; este firesc să răspunzi și să-ți exprimi opiniile într-un limbaj normal sau comun, deși civilizat este cel pe care-l agreez; nicio problemă, dacă cineva vrea să spună ceva, și nu se exprimă corect, îl înțeleg perfect s.a.m.d. Însă este enervant pentru mine dacă cineva se leagă de numele meu, care este TROFIMOV. Iar dacă mă face în toate felurile și-mi reproșează că mănânc degeaba pensie de colonel, atunci... chiar mi-a atras atenția! Iată-mă, Ifim Trofimov, colonel de tancuri în rezervă, din Mila 23, fost comandant, acum pensionar, blogger, om normal, îndrăgostit, inculpat fără rovinietă, administrator de scară, cumpărător, șef de punct de lucru, prieten, naiv, simplu trecător sau  om normal și așa mai departe. Da, dar iată ce se întâmplă pe lângă el, un picuț, și datorită lui:




filmare cu telefonul, tROfi 13.03.2015
13 martie, sau UM 01303
Batalionul 1 Tancuri "Vlad Țepeș"

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Oricine poate comenta.
Reamintesc totuşi ce a spus Socrate: Vorbeşte ca să te cunosc.