duminică, 1 noiembrie 2015

Opriți-vă! STOP!

 Văd că după război, mulți viteji s-arată, 
mai ales dintre cei pricepuți la sfaturi.
Ce s-ar fi întâmplat dacă aș fi anunțat presa pentru 
întâmplarea pe care o semnalez mai jos?!
Marți, 28.10 2015, un coleg mai tinerel intră zâmbind

la mine în birou:
- Șefu', am o surpriză pentru dumneavoastră! Şi-mi trânteşte pe birou 3 proiectile de 57mm...
Normal că m-a surprins, dar nu aşa de tare pe cât s-a așteptat.
L-am certat părintește pentru încălcarea regulilor de securitate pentru care a și semnat de luare la cunoștință și am anunțat ISU (între-timp, proiectilele găsite s-au diversificat iar numărul acestora a crescut).
Miercuri, 29.10.2015 la ora 09.15
am predat Serviciului Pirotehnic al ISU Dâmbovița,
nu mai puțin de... 9 proiectile!
Ce vreau ca să spun...
Nu mai panicați lumea! Nu mai faceți din țânțar, armăsar! Nu vă mai dați în spectacol! Nu mai căutați eroi acolo unde nu sunt! Nu plângeți atunci când nimic nu vă doare! s.a.m.d.
Îmi simt sufletul mâhnit, trist și îndurerat. Un mare regret pentru cei decedați în catastrofa de la Colectiv, un pios omagiu memoriei lor și condoleanțe familiilor și celor dragi lor, care acum duc greul. Sănătate și încurajări răniților și celorlalți suferinzi.
Opriți-vă! - pentru impostori și politicieni!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Oricine poate comenta.
Reamintesc totuşi ce a spus Socrate: Vorbeşte ca să te cunosc.