vineri, 13 noiembrie 2015

tROfi, cu RO, de la ROMÂNIA

România este locul minunat în care m-am născut, am crescut şi trăiesc. 
Aici, pe acest pământ binecuvântat de Dumnezeu, am cunoscut viaţa, am avut o copilărie frumoasă, am primit o educaţie bună, am muncit, am iubit, am greşit, am luptat, am suferit şi am fost fericit.
Aici sunt toţi cei care mi-au fost, îmi sunt şi-mi vor rămâne dragi pentru totdeauna.
Nu sunt ceea ce aş fi vrut să fiu, dar iubesc oamenii din jurul meu, iubesc locurile natale, dar și pe cele în care trăiesc și muncesc, respect valorile acestei naţii şi port recunoştinţă celor care au făcut posibilă această minune, care se numeşte România.
Vreau ca această compunere a mea, ca a unui școlar de clasa a IV-a ce sunt, să nu cuprindă și pete (de ciocolată, untură sau marmeladă, așa cum ni se întâmpla, pe vremuri, nouă, copiilor, și cum se întâmplă astăzi celor maturi, care habar nu au ce-i aia marmeladă!). De aceea o închei aici. Astăzi intrăm în post, dar ne apropiem de Marea Sărbătoare Națională din 1 Decembrie!
Nu cer nimic nimănui. Doar eu îmi propun să fiu mai bun și mai creștin decât sunt. Acestea sunt vorbele unui lipovean (Ifim) care simte și trăiește românește.
La mulţi ani ROMÂNIA!


tROfi








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Oricine poate comenta.
Reamintesc totuşi ce a spus Socrate: Vorbeşte ca să te cunosc.