duminică, 12 februarie 2017

Trei dorințe pentru Facebook

Facebook, dacă tot ești fermecat, poți să-mi îndeplinești trei dorințe?
Iată-le:
1. Aș vrea ca pe pagina mea să nu mai apară postări cu poze din alea contrafăcute pentru care nimeni nu-și asumă responsabilitatea și nimeni nu se consideră vinovat, dar mulți, luați de val, își etalează prostia; Este posibil ca să-mi arăți și făptașul/vinovatul?
2. Așa cum mi-i bagi sub nas pe cei care-mi cer prietenia, vreau să mi-i arăți și pe cei care dispar, sub motiv că mă blochează, se dau loviți sau le încetează dragostea, vorba vine. E așa greu?
3. Vreau să rămâi neutru, dar mai ales, gratuit. Așa că fă bine și nu-mi înfige în coastă prostii pe care le înțeleg doar cei care-și petrec weekend-urile pe yahturi. Nu-i invidiez. Acolo, în acele circumstanțe, se petrec cele mai multe crime, nu-i așa?
Deci asta îți cer, facebook, fii neutru!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Oricine poate comenta.
Reamintesc totuşi ce a spus Socrate: Vorbeşte ca să te cunosc.